Solutions

SOLUCIONS PER SECTORS

SOLUCIONS JES & ZHILABS®

  • Social Shopping 2.0Les Apps, xarxes socials, publicitat digital, vídeo murs, beacoms i realitat augmentada. Tots i mes, conformen el nous models d'àrea comercial i e-commerce en competència col·laborativa, Analitzar què vol el client, conèixer patrons i regles. El client és al centre. El social CRM i la Micro-segmentació. Correlar predisposició, sentiment o influencia. Fer oferta i recollir feedback i tornar a començar.
  • Punt de venda, amb l'ull a la xarxaLa clau de volta del consum és atraure clients al punt de venda, del virtual al físic i l'inrevés. Creadors, distribuïdors o venedors. Botiga, franquícia o centre comercial. Moda i complements, llibres, viatges, electrònica o musica. Analitzar gustos i comportament, personalitzar l'experiència i interactuar en temps real. Si hi ha satisfacció, l'experiència es repetirà.
  • icon_18E-assistència, e-home,e-car,e-healthL'analítica del cotxe connectat i l´home connectat. Dispositius intel·ligents i portables (weareables) per monitoratge i assistència remota. Nous models d'assistència mèdica i en carretera, emergències, asseguradores, mútues i col·lectius assistencials d'assegurats i afiliats. 
  • icon_19Parlo i Navego, ergo sum Operadors de Veu, Dades i Continguts segueixen sent l'epicentre de la gran onada del Big Data. Proveïdors de telefonia, internet, resellers d'accés, zones wi-fi o àrea de continguts. Per Mediació, activació, customer experience o analítica de servei, ZHILABS® "out-of-the-box" és la solució.
  • Juguem i fem esport, ens divertim Noves formes d'oci, esport i natura al segle XXI. El Social Gaming i la Info-Entertainment. Les Apps, Gatgets i Weareables. Rutes, tracks i seguiment de curses i aventures. Events i participants, assistents i comunitats virtuals. El Big Data en la zona wireless d'events i espectacles, en estadis, parcs d'atraccions i aventures o zones lúdiques. La wi-fi oberta de carrers, platges o places públiques.
  • Hotels d'oci i negoci, però com a casaÀrees wi-fi a hotels, places públiques i fires, àgores de serveis i continguts orientades al individuu o grup. Oferir l'experiència d'usuari mes propera i familiar possible. Viatges de feina, convencions o plaer, l'oportunitat de fidelitzar l'hoste. Gustos, preferències, aficions, relacions o interessos, això és també feina del BigData i Analítics..
  • icon_22Renovables, el Green Data AnalyticsEl cicle de l'energia i els serveis públics, generar, consumir, i tornem-hi. Analítica en àrees cooperatives de consum i producció. Models de gamificació en generació i consum d'energia. Xarxes de micro-cogeneració. Smartmetering, recol·lecció, datastore i analítics
  • icon_23Industria, Lean, el Canvi i BigDataTradició, innovació i canvi, repensar procés.Definir, mesurar i analitzar la cadena de producció, provisió i logística. El BigData enfront el control estadístic del procés. Dades estructurades de màquina i procés, el legacy i el DWH, però també «Internet of Things». Fer camí de l'analítica operacional de fets passats a la capacitat de ser predictiu i prescriptiu. Veure el futur per canviar. BigData en fabricació, però també pel transport de mercaderies i mobilitat, la geolocalització, rutes, flotes i trànsits.
  • icon_24Àrea TIC, BigData i cadena de valor ITData analítics i arquitectura IT pel propi IT, al desenvolupar procés, aplicació i dades. Laboratoris i factories de producte SW, Apps o Games. De la Prove i Customer experience Survey als cicles de Requirement, Demand, Devops, Quality i Testing. BigData i Analitics en acció..

Solucions: Casos d'èxit, testimonis i revisions